Kallt o dimmigt

Minus 12 grader o gråmulet väder ute.
Inte direkt upphöjande på mitt redan låga humör.
Inatt kunde jag inte somna, glodde fortfarande på tv vid 5.45 då stängde av o gick o la mig i hopp om att kunna somna, tji fick jag, slumrade till ca 1 timme så jag klev upp före 8 satte på en kanna kaffe som redan är urdrucken o en ny på väg.
Konstigt nog så känner jag mig inte ens trött eller seg, inte än i alla fall men de kanske kommer i eftermiddag.
Borde städa men känner ingen lust till det, damma o dammsuga men vadå, de e ju bara jag som ser det så va spelar de för roll om jag gör de idag eller i morron eller nästa dag?
Jag känner helt enkelt inte lust till nånting!
Allt känns bara piss o skit just nu.
Usch vilket tråkigt inlägg men allt är ju inte skratt o skoj, alltid!
 
1,5 vecka kvar! Vid den här tiden då är jag nästan i Eskilstuna!
Fan att de inte kunde va nu på onsdag istället!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0