Idag är dagen D

Ja idag gäller det. Äntligen. Fast inte ropa "Hej" innan jag varit på mötet kl 16, men hoppet är stort.
Går allt som de ska så är alla papper klara att skickas till KF om skuldsaneringen.
o sen är de bara hoppas på att de kommer igång fort så man kan bli skuldfri nångång.
 
Måste omboka min jul resa till Kia för tågen är inställda som jag skulle ha åkt med!
Min vanliga otur. Hoppas bara jag kommer iväg på onsdag nästa vecka utan krusiduller.
Ska gå till SJ på järnvägsstationen idag för man kommer inte fram till dom via telefon.
Jo om man har tid o ork o vänta i telefonkö hur länge som helst o de har inte jag tålamod till.
Bättre o enklare o gå till luckan o få hjälp på plats.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0