Funderingar

Funderar skarpt på att eventuellt flytta från Kalmar.
Inte just nu men kanske senare i vår/sommar när allt är klart med skuldsaneringen. OM jag nu får det?
För VARFÖR ska jag sitta här?
Totalt isolerad, ensam med syrran som enda sällskap o de bara promenader ibland då o då, visst finns Ania oxå men 
jag saknar mina barn o barnbarn, släkten o min syster Anne.
Saknar skrattet i mitt liv, liv o rörelse över huvud taget i det.
 
Ja jag vet att jag är extremt gnällig just nu men nu är de bara så att jag är så fruktansvärt trött på denna ensamheten! Isoleringen!
Kanske allt skulle kännas helt annorlunda om man hade bil eller åtminstone råd att ta bussen/tåget o åka o hälsa på sonen med familj, eller vänner här runt omkring, för visst har jag vänner men kan ju just nu inte ens höra av mig till dom, alla har bara mobiler idag.
 
Visst har man ett härligt lliv så säg.
 
Om 3 dagar är jag uppe hos Kia o hennes lilla familj o jag tänker njuta av vartenda sekund till fullo!
Jag bara längtar dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0