Vill ha!

Jag vill ha resten av mina grejer o möbler nu!!!!!!!!!!!!!
Jösses va jag önskar jag kunde ha alla mina saker här hemma nu!
Så trött på mitt halvfärdiga/möblerade hem!
Har ju ingenstans att sätta upp mina saker, allt ligger på golvet i lilla rummet i väntan på hyllor o skåp!
Tar på krafterna o sinnet o inte få göra i ordning sitt hem!
Så trött på det här!
Vill ju få fint o mysigt i mitt hem. NU! helst redan igår!
Hade ju inte gjort nånting OM man hade haft råd o köpa nytt, men de har man inte!
Jag är ju inte sån människa som håller fast i prylar med näbbar o klor, allt går ju att ersätta, jag fäster mig inte i saker o prylar, men just nu i detta ögonblick känner jag bara att jag kunde göra vad som helst för att få hit mina saker!
Men men, tids nog så får jag hit dom, jag kan ju inget annat göra än tålmodigt vänta.
De enda jag är nöjd med med mitt hem nu är Tv hörnan, den ser helt okey ut, färdigt o mysigt, där trivs jag bäst o tillbringar all min tid.
Nu får de va slut klagat, kavla upp ärmarna o dra ett varv med snabeldraken, duscha o klä på sig regnställ o knata iväg till affären o handla cigg så man slipper suga på tummen
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0