Ubderbara dag!

Jag är så lycklig! Så glad!
Först, Tack Uffe o Dolly för att ni tänkte på mig o hämtade upp mig så jag fick följa med o hälsa på Inkan med familj på campingen. Guld värt. LOVE.
Dagen började med att jag vaknade före tuppen, glad o på riktigt bra humör, härligt.
Utfodrade katterna, Hilda-Snuttis o Helge, tog kaffe koppen o satte mig framför datan, läste aftonbladet o Barren först o kikade in på FB innan de va dax för morgon blosset på altanen.
Sen kavla upp ärmarna o storstädade, ut med alla mattor, skura golv, damma o.s.v.
Duschen o sen ringde Uffe o bad mig gå ut.
De va helt underbart att återse Inkan efter SÅ många år. Hon var sig lik, så söt o fin, go som få, min lilla tösa-bit har blivit vuxen, fast ändå gamla goa Inkan med sitt härliga skratt nära till hands. Gull-ungen.
O vilken fin familj hon hade, så fina pojkar o mannen i henns liv, Mange, Tänk så rätt dom har hittat i vandra, de är inte ofta man träffar på par som verkligen hör ihop, är tvilling själar, kompletterar varandra, deras blickar, ansikten, hela dom väsen talade om kärlek, ÄKTA SANN KÄRLEK.
Nu har jag lovat mig själv, Nu ska jag inte tappa kontakten, igen, Ska åka upp o hälsa på dom, så ofta jag bara kan.
Underbara lilla Inkan, så många fina, roliga o goa minnen man har av den lilla tösen ;)
Ja, jag är så lycklig nu, sitter här o ler.
Ramona ringde o hjärtat svämmar över, min underbara dotter o nu ska ringa Kia, hon ringde när vi satt o fikade med Inkan på Öland o jag lovade höra av, så nu gör jag, min älskade minstning.
Älskar mina barn, barnbarn, alla nära o kära till mig, just nu vill jag krama om alla.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0