Skaka loss

Nu ska jag verkligen försöka skaka loss, bort, alla negativa tankar o känslor.
De får räcka med denna helgens "depp" för VAD hjälper det att sitta här o tycka synd om sig själv???
De är ju trots allt BARA jag själv som kan förändra mitt liv!
Ingen annan!
Fast det känns ju lite som övermäktig uppgift med tanke på att man knappt har ett öre o mer än 2 veckor kvar till pensionen!
Tur att katterna har mat så dom klarar sig säkert i 4 månader med det, tack vare min älskade syster som köpte o fyllde deras matskåp till bredden när hon va här förra helgen. Underbara älskade store syster.
Mat har jag själv med, men ingen matlust. De är cigaretterna som kommer att tryta, bli ett problem o tanken på att sluta röka just nu när man inte mår så bra inom sig är inget att tänka på.
Nu ser jag framemot till helgen, lilla Jessica, ex svärdotter kommer hit på fredag o ska vara här hela helgen!
Härligt.
O nu ska jag duscha, vakna till liv o gå iväg till Ania o hälsa på.
Nya tag, nya krafter.
Livet blir va gör den till o jag ska göra mitt till helt underbart!
Ps huvudvärken är borta
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0