Huvudvärk

Dagen börjar ju inte bra precis.
Vaknade med huvudvärk, blääh, men hoppas att alvedonen hjälper.
Läste i veckotidningen som kom i morse om ny medicin mot SLE, "Benlysta" heter det så nu ska jag ta upp det med mina läkare. Vill oxå få testa den.
Hon i artikeln har blivit hjälpt av den, kan t.o.m jobba! o hennes besvär tycktes inte va alls så svåra som mina.
Fast de e klart, jag har ju både SLE-DLE, jävla skit sjukdomar! Bara HATAR dom!!!
Denna helgen har gått i lugnets tecken, inte många knop jag har gjort, bara varit.
Igår gick jag inte utanför dörren mer än till altanen när jag skulle röka.
De har blivit OS-tittande hela dagarna. Slappat o bara varit.
Fast det är inget för mig märkte jag, då börjar man fundera o tänka FÖR mycket på sitt liv!
Hur de varit o Hur de kommer att bli. Inte bra alls med så lessna o negativa tankar.
Så jag har bestämt mig för att INTE tänka negativt!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0