God morgon världen

Va härligt det är att vakna pigg o glad!
Igår var man seg o trött hela dan efter sprutan, som alltid på tisdagar, sprutdagen.
Ringde till läkarsekreteraren i morse o väntar på att läkaren ska ringa.
Läste nämligen en artikel i en tidning om en ny medicin mot SLE, "Benlys".
Ska höra om inte jag kan få testa det istället för Metoject-sprutorna,(cellgifter).
Slippa ta spruta varje vecka, vilka jag hatar. Dom gör ju ont att få!
Om jag får testa de nya så behöver jag bara få de EN gång varje månad, i dropp form.
Hoppas jag får, för hon i artikeln har blivit så pass bra att hon har kunnat återgå till halvtid på jobbet.
Fan va nice de vore!
Få börja jobba igen, Orka med det!
Vilken dröm det vore!
Nu ska jag ta mig en lång prommis, Saknar min lilla Bobo, snyft, saknar våra promenader, men han har det bra i sitt nya hem på landet.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0