Glader

Tänk va lite de behövs för att man ska bli nöjd med sin tillvaro!
En ynka liten dammsugar, för riktigt mini-mini-tiny-winy är den men ack så söt.
(Försökt o ladda upp bild på den men de lyckas inte. Skyller på denna nya sida ;) )
Plus att man är ikapp med sina räkningar o skulder, äntligen!
 
Satt o tittade på gamla bilder på mig o önskar innerligt att håret ska växa till sig fort FORT så man bli som man va förrut (testar o lägga upp en bild igen)
 
 
Aah! De gick, men säkert för jag hade den i arkivet ;)
 
Längtar till man kan se ut som sig själv igen. Håret har ju börjat växa, snart hela 3cm ;)  När de väl är 15-20cm så är de hårförlängning som gäller sen skiter jag i va folk tycker om det, bara jag själv är nöjd betyder allt för mig!
 
Nu ska jag ha fredagsmys. Thomas o My skulle kika förbi ikväll. Härligt. Ser jag framemot.
 
Tjingeling
 
 

Kommentarer
Postat av: Ramona

Du är inte du förrän du har ditt långa blonda hår, snart är du där igen.

2012-08-25 @ 18:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0