Fullt ös hela dan

De har varit full rulle på mig hela dan.
Började med frukost, städade lite, duschade o gick iväg till pressbyrån för o köpa cigg o hade sån tur att jag hitta ett helt oöppnat paket på trappan in där, ibland har man tur ;)
Gick vidare o hälsade på Ania en stund, kom hem fixade lite mat men jag hann sätta mig o äta damp lilla Dennon in, andfådd o dan o ville jag skulle följa med till tandläkaren, sagt o gjort, vi fick halvspringa hela vägen för pappan hans hade tagit fel på tiden o dom hade ringt, Dennon fick sin tandställning, de blev betydligt lugnare hemprommis, väl hemma satte vi oss o käka, efter det lite fika med kokoskaka, saft idag för Dennon. När han gick hem så tog jag en prommis till Ania, satt där en stund o hittade Pirjo, syrran, i trapphuset, så de blev o följa med henne på en prommis via affären, en snabb fika hos henne o nu ska jag bara slappa. Känns en aning i benen men va gör väl det, bra motion.
Jag är så super glad o lycklig över Dennons besök, att vill umgås med sin mormor, dagarna skkulle bli SÅ långtråkiga o ensamma annars. Vilken tur jag har som har en så underbar dotterson som bryr sig om mig, tänker på mig.
Nu en snabb dusch o ryggläge framför TV:n i soffan
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0