Förkrossad

Helge har rymt!!!
Jag är helt förstörd o förkrossad!
Uffe E kom förbi idag, på dan, han skulle skjutsa mig till apoteket o när vi har gått ut genom ytterdörren så måste Helge ha smitit ut utan att vi märkte det. Finns ingen annan förklaring.
Oturligt nog så va entredören öppen för grannen bar in möbler. Fan så lessen jag är.
Min lilla Helge, blött o jävligt är de ute, regnat hela dan.
Har varit ute o letat, satt upp lappar, frågat alla jag mött om dom sett han, men utan resultat.
Har altan dörren öppen, trots de ruggiga vädret, ifall han skulle komma.
Fasen oxå, trodde väl aldrig att jag skulle fästa mig vid en katt så här mycket, men de har jag.
Lilla Helge är speciell, så full med bus o så gosig. Tycker t.o.m o bli duschad så de här regnandet lär ju inte störa honom.
Kom hem Helge!!
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0