Duktig Jag..

Känner mig verkligen duktig idag.
Gjorde faktiskt redig mat idag, stuvade makaroner med köttbullar! De ni. Fast jag orkade inte äta mer än några tugger sen blev magen mätt, så nu har man mat i några dar, för att laga mat till EN person är inte riktigt min melodi, van som man har varit att laga mat till ett helt kompani vill säga ;)
De med tanke på att jag inte har gjort redig mat på säkert en veckaså känner jag duktig nu, en klapp på axeln.
Inge roligt att laga mat bara åt sig själv så de har blivit mackor o flingor o flera kannor kaffe stället.
Ja o så en o annan frukt har oxå blivit, de lilla man nu hade hemma vill säga.
Va förbi o hälsa på Ania, kom precis hem därifrån. Vi hade så trevligt, mycke skratt. Diskuterade allt mellan himmel o jord. Så nu är man glad i sinnet.
Hon ska ju snart flytta så vi blir nästan grannar, ska bli så kul, ha nån likasinnad att umgås med, byta tankar med.
Nu blir de att svida om till mysbyxor o T-shirt o krypa ner i soffhörnan o slö titta på tv.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0