På bättringsväg.

Äntligen börjar man bli människa igen,
usch o fy säger jag för o va sjuk!
Vilken start på de nya året!
Först åkte man på värsta dunderförkylningen,
frisk i knappt 2 dar,
sen blev man magsjuk!
Med andra ord har man legat däck i princip hela detta år.
Hihi, de där lät ju kul, haha,
11 dagar in på de nya året o jag har varit frisk i knappt 2!
Nu hoppas jag de vänder, hemskt o vara sjuk.

Ska försöka fixa lite här hemma idag,
inte för att de är skitigt men lite plock finns de ju alltid.

Känner mig mycket piggare idag,
inte så matt i kroppen, skönt.

Igår ringde alla mina döttrar, R, K, T o J.
Värmde i hjärteroten, deras omtanke om mig.
Älskar dom så.

Nähepp,
om man ska ta sig an disken nu,
sen ta en kort prommis med Bobo,
kanske lite längre om de går att gå där ute för de är glansis på vägarna.


Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0