Ny dag, nya tag....

Sitter här o tänker, längtar mig bort till våren, solen o värmen!
Trött på denna kyla o eviga snöande!
Bara HATAR SNÖ!!!!!

Yngsta dottern K flyttade till sin nya lägenhet igår, så glad för hennes skull. Hoppas allt går bra för henne nu.
Älskar henne så otroligt mycket, som alla mina barn. Dom betyder allt för mig.

D fyller 11 år idag, hade varit härligt o va på plats o fått fira honom men nu är ju avståndet lite för långt. Ska snart ringa o gratta han via telefon o önska han en riktigt härlig o kul födelsedaag.
Tänk va fort åren går, känns som igår när jag tar mig till minnes när han föddes, så liten o söt han va, är fortfarande fast större, så fin hans förlossning va även om ryggbedövningen inte tog så bra på mamma R, stackarn.
Vilka härliga minnen.

Nä, göra lite nytta kanske istället för att sitta här o dega ner sig i minnen.

Kanske ta en långprommis med Bobo, trots snöandet, det är ju inte värst kallt i alla fall som tur är.

Carpe Diem




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0