2011

Redan inne på fjärde dagen på de nya året o jag skriver först nu!
Tråkigt nog har jag legat sjuk sen nyårsafton, ont i halsen, snorig, hostig o febrig!
Inge roligt sätt att börja de nya året på.

På nyårsaftons dag o till kvällningen va K, J o lilla B här. Vi åt hummer, oxfile med potatisgratäng o en ostbricka efter det, J o B sköt lite raketer efter middan o lilla B, K o jag stod i fönstret o tittade på, för lilla B har ju blivit smittad av "raketrädsla" från sin mor K som är livrädd för smällare.

Nyårsdagen vaknade jag med feber o förkylning som sagt, legat däckad sen dess.
Först i morse vaknade jag feberfri. Härligt! Hoppas de går väck helt nu.

E så trött på snön! O va gör de ute nu???
SNÖAR!!!
Blääh!
Men men, de e bara o tänka positivt, Vi är ju trots allt på väg mot ljusare tider, våren!
Som jag längtar dit, sol o värme!

Nåt mer är inte planerat för denna dag.

Hoppas o önskar på ett ännu bättre år i år för alla de mina o mig.

Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0