Snortider...



Snorknuten, hihi, såna blir de fler av per dag här hemma just nu. Är dunderförkylda så idag ska inhandla en massa citroner o apelsiner o vräka i mig c-vitaminer o hoppas på att förkylningen försvinner.
Har fler bra tips hur bli av med förkylning så skriv en rad.

Här kommer en bild kantareller vi har hittat, en liten del av allt




För några dar sen skulle jag ösa ur allt regnvatten från ekan så vi kunde dra in den på land, men jag blev jagad av enormt stora bålgetingar så de va bara att springa för livet, så älsklingen släppte ekan från förtöjningen så nu har jag en "spök-eka" i dammen som gäckar mig genom att glida runt runt utan o komma tillräckligt nära så jag kan dra upp den



De va allt för idag

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0