Ny vecka nya äventyr..

Så va de då måndag igen då.
Vart tar tiden vägen???
Känns som om man inte hinner med riktigt, dagarna bara flyger iväg!
Fast visst har jag hunnit med en hel del, vedbon börjar bli full av färdigkluven ved, löven är krattade plus en hel del annat smått o gott har jag hunnit med.

Hösten i all ära, vacker i sin färgskrud, när solen skiner, men de är ingen roligt o behöva springa hos en den ena som läkaren pga min förbaskade SLE!!! morr för det! Fast jag får ju skylla på mig själv som har slarvat med min medicin.

Denna veckan är fulltecknad av sysslor, saker som måste fixas o göras. Precis så som jag vill att de ska va. Fullt upp!
Ska börja "mockla" ihop mina kransar den här veckan med. Ska bli så kul. Älskar att få skapa med mina händer, se resultatet. De ser jag framemot. Räknar med att starta med det på onsdag senast.

Nu ska jag hämta in lite ved, städa, ringa några viktiga samtal o sen åka iväg en sväng innan de e dax o kluva lite mer ved. En långprommis med Bobo ska oxå hinnas med.

Helgen har varit helt underbar i alla avseenden. Me Love..

Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0