SNÖKAOS!

Snökaos istället för de eviga regnande!
Fast me like!
De är betydligt ljusare ute i alla fall o med det humöret oxå!

Klev upp före 7 redan hunnit hämta in ved, slängt i en maskin tvätt, tagit en prommis me Bobo o nu tar jag en het, härligt rykande kopp kaffe! Bara njuter......

Snart blir de stor städning, sen ut o skotta/sopa snö.

Saknar mina barn o barnbarn så de värker i mig!
Älskar dom alla så mycket! Härifrån till månen o tillbaka o lite till!

Nu först förstår jag min kära gamla mor! Saknaden är outhärdig! o precis som hon så vill jag inte tränga mig på, ringa flera gånger om dan/veckan,
dom har ju sina liv, familj o barn. Ett eget liv med allt vad de innebär.

Så nu ska jag RINGA MIN MAMMA o göra henne lycklig. Vet ju nu själv vad de betyder för henne när man hör av sig, bara för o prata bort en stund, även då man inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0