SKIT BLOGG!!!!

Fan så frustrerande!
Jag blir GALEN!!!
Försökte blogga igår som idag men DE GÅR JU INTE!!!!
Fan så irriterande!!!
Här har man skrivit o skrivit o bara fel, fel, FEL på sidan!!!!

SUCK!!!

Nytt försök då!

Varit uppe före 7 idag, regnet har förbytts till snökaos, både på gott som ont.
Framför allt är de ljusare o i o me de även humöret (frånsett bloggandet)

Har burit in ved, gått prommis me Bobo, slängt i en maskin tvätt, diskat o snart ska ut o skotta/sopa bort snö.

Fast först av allt ska jag ringa min kära gamla mor. Älskar henne så mycket o först nu förstår jag henne.
All denna längtan o saknaden av sina barn o barnbarn! att få höra deras rösterna.


CARPE DIEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0