Seg Segare Segast...

Snacka om att man känner sig seg! Trött! Orkeslös!
Bara inte älsklingen har smittat ner mig med sin hemska förkylning!!

Det började redan igår, kände mig inte alls motiverad till nånting, allmänt låg o depp va man. Hua...

Idag känns de dock lite bättre, e inte depp i alla fall, bara seg o trött.

De va nog ruskvädret igår som drog ner ens humör, regnade hela dan! Grått, disigt o mörkt hela dan va de ju.

Vädret påverkar en ju, speciellt mig.

Lill-tösen ringde igår, blev så glad över det samtalet. Lilla Bea ville prata med "momo" med, längtar o saknar efter henne som bara den.

"Bea kommer sen, tomten kommer till momo" pladdrade hon på o sen på slutet kom de bästa,

"Älska dig, böld röven"  tihii, de ska börjas i tid o föra vidare familjens lilla slogan, "älskar dis som en böld i röven"

Ska inte göra nå speciellt idag, ta en långprommis med Bobo, OM vädret tillåter det vill säga, igår va jag  dygnsura o blöta o frusen både Bobo som jag när vi kom in efter promenaden, inge kul alls va de.
Så idag blir de ingen långprommis om de regnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0