Tisdag hela dan...

Har hunnit med en hel del idag, redan, än de är de många timmar kvar av denna dag.
Åkte iväg till växthuset i morse o vattnade alla blommor, va tvungen att glesa dom en hel del så dom kan växa fritt, utan att trassla in sig i varandra. Dom växer så de knakar! Så härligt, då kanske man kan börja försäljningen redan i maj, vore toppen. Lägger in bilder när jag har tagit några..
Sen tvätta jag bilen både utvändigt o invändigt, nu skiner min lilla skrutti-pang-pang..
Bakade nougatmuffins åt Kia, Bea o Potter.
Tagit en långpromenad med Bobo, kasta pinne åt han o busat lite med han.
Nu sitter man här o vet inte riktigt vad ta mig för o göra, rastlös som få.
Kan inte åka iväg nånstans heller för de är körfud på bilen fram till fredag då den ska besiktas, på torsdag ska den lämnas in på verkstad o fixa bromsarna.

Ska kolla på Hollywoodfruar på tv3play nu, vi hade inte 3:an här igår o inte idag heller, puhuu....

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0