Så Lycklig!

Ja faktiskt så är jag det!
LYCKLIG!!!
Livet är bra förunderligt men Ack så härligt!
Tänk va lite det behövs för att man ska må bra inom sig!
Otroligt egentligen.

Va till växthuset igår o planterade lite o vattnade o va tvungen att glesa lite, för dom växer så de knakar. Härligt.

Får svar i nästa vecka när jag kan få flytta in i de nya. Härligt!

Lovar, jag ska inte va så hemlighetsfull när allt är klart, Jag ska berätta allt då, men just nu vill jag behålla allt för mig själv, för säkerhets skull så mina s.k "vänner" inte får en chans att gotta sig åt mig, i nåt läge.

Tänk va mycket sanning de ligger bakom orden,
"i nöden vet man VILKA som ÄR ens riktiga vänner"

jag är så LYCKLIG just nu så de pirrar i hela kroppen  o går runt med ett leende på läpparna.
Vilken UNDERBAR känsla detta är!

Livet kunde inte vara bättre nu!

Nu ska jag iväg så ha en trevlig dag alla mina nära o kära o älskade ärliga riktiga vänner.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0