Rusk o regn!!

Snacka om väder!!!!!!!!!!!
Hade tänk ställa mig o börja sälja mina blommor idag men de är bara lägga ner dom planerna!
Va trött jag blir på detta väder!!!!!!!!!
Ja ja, tänker köra över o fylla lagret i alla fall, göra allt klart till i morron o hoppas på bättre väder!
Med den här takten lär jag ju få stå o försöka sälja mina blomster till hösten! Attans SKIIIT oxå!!!

De ringde nyss o ska kolla på en lägenhet till snart, en 2:a, lite billigare hyra än den fina härliga mysiga 4:an jag redan har, OM jag inte hittar nå billligare vill säga, vi får se.
Hoppas ju fortfarande på att få de lilla röda stugan, vid ån, men får inte svar på de förräns efter midsommar.

Nähepp, göra sig i ordning o gå iväg o titta på lägenheten.

Tjingeling
Kramelikramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0