RENDEZ VOUS

Härliga underbara FREDAG!
I´m flying high....

Dagen hade inte kunnat börja bättre!
Tänk o få vakna till strålande solsken o samtidigt höra den mest älskade rösten i sitt öra!
Visserligen i telefonluren men ändå..

Satte på bryggaren o gick ut me Bobo, tog en dusch o satte mig ner o tog en kopp kaffe i lugn o ro.
Åkte till växthuset direkt efteråt o där va rösten ;) hmm.. Rendez vous..  

Sen va de fullt upp, satte potais åt grannen, klippte han, planterade hans blom-lådor o vattnade mina amplar,
åkte där i mellan o tittade på en lägenhet.

Varit hemma en knapp timme, hunnit äta o ska nu ta mig en härlig kopp kaffe o bara vara, slappa.

Igår va jag helt groggy hela kvällen, halvsov på soffan från de jag kom hem halv 6 från sjukan.
De gick inte alls bra där, men som tur är så minns jag inget av det, fick nå lull-lull-medel innan ingreppet.
Dom hade försökt hela 5 gånger o få ner slang fan men misslyckades, så nu får man snällt vänta på tid till Oskarshamn, där dom ska göra ingreppet under narkos.

Ha de gott gott folks, nu e de fredags myyyys... (fast de har jag hela dan)

Tjingeling
Kramelikramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0