Räkningar......

Så va då alla räkningar/skulder betalda igen, till nästa månad.
Konstigt att de alltid ska dimpa ner räkningar man INTE har räknat med!
Som t.ex bilförsäkring o skatt, suck säger jag bara! men nu e de betalt i alla fall.

Va iväg o köpte en baby-docka till lilla Bea som fyllde 3 igår men vi firar inte henne förräns på fredag.
Snacka om dyrt! men men, så e de.

Ska ta mig en dusch o försöka vakna till liv, fast jag har varit vaken sen strax efter 7.
La mig tidigt igår men de e ju så litet här så när ungdomarna satt o spela kort i köket o fnittrade o hade riktigt skoj så kunde jag inte komma till ro o somna förräns efter 2 när de blev tyst.

Sitter o väntar på besked idag. Hoppas HOPPAS de är positiva sådana!
Känns så i alla fall i mag-gropen så vi får vänta o se om de stämmer.

Ska sova i "kojan" inatt, ska bli så underbart skönt me tystnaden o lugnet, behöver verkligen få sova ut känns de som.

Annars e livet helt okey, jag mår bra, inombords me o de e GULD värt.

Tjingeling på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0