Lyckokänslan fortsätter....

Helt sjukt va bra jag mår! på ALLA plan!
Snacka om att de händer underbara saker i mitt liv just nu!
Vindarna har vänt!
Äntligen!

Igår ringde en kär gammal vän, han ringde idag med. Så kul o prata med han, dom kommer ner i sommar o de ska bli så kul o träffa alla dom igen. Länge sen sist vi sågs. Dom hade flyttat uppåt i landet, fått jobb bägge två o ungarna deras trivs. En till liten knodd hade dom oxå fått ;)

Ler fortfarande, hihi, ja mycke ska man få höra innan öronen trillar av, hehe..
Riktigt kul när folk e så nyfikna på mitt liv, varje steg jag tar, va jag gör o inte gör, säger eller ej,
fast de bjuder jag på, stackarna har nog inte nå eget liv, hehe, o mitt e tydligen så intressant för dom, haha...

Nu ska jag åka o steka strömming o komma tillbaka vid 17 för då börjar kalaset.

Leta fram sommarkläder för nu e de varmt ute.

Tjingeling
Kramelikramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0