Jerry Springer show

Helt sjukt såna människor de finns! hahahaa

Man börjar ju undra VAD som får vissa människor, både kvinnor som män, låta nån annan nedvärdera dom så grovt?!

För att inte tala om dom alla, kvinnor som män, som låter sig sig bli bedragna om o om igen, år efter år?!
Accepterar otrohet i rädsla om att ingen annan vill ha dom?!!!
Av rädsla???!!!

Man undrar ju, HAR inte dessa stackars människor nån stolthet överhuvudtaget??????

Jag skulle då ALDRIG tillåta nån trycka ner mig! Ta mitt människovärde ifrån mig! ALDRIG! På NÅT sätt!

Ska man då tycka synd om dessa stackars människor utan självdistans/respekt o stolhet??

Nej. Alla väljer vi HUR vi vill leva, men visst blir man förundrad?

Nu kanske ni tycker jag är känslokall o hård, men de är jag inte. Jag är världens snällaste, ställer alltid upp för mina o kära, vänner som behöver hjälp eller en axel att gråta mot, bolla tankar med.

Har ju själv både blivit misshandlad, bedragen, you name it, när man va yngre, så jag vet vad rädsla är, men min stolthet o envishet har hjälpt mig bli stark men för de inte känslokall.

De är de jag menar, alla har vi våra valmöjlligheter, jag har valt bort otrohet, lögner o svek från mitt liv.

E de då bättre ENSAM?
JA de är det! Hellre de än ett liv i ständig oro o tvivel o rädsla!

usch o fy o behöva leva sitt liv så!!!

Vilka tankar o funderingar man får bara genom att titta på Jerry Springer Show.




Kommentarer
Postat av: Yasumi

Jerry Springer är inte på riktigt, det är skådespelare ;)

2010-05-25 @ 08:43:23
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0