Helt Jäkla Underbar Dag!

Helt jäkla underbar dag trots saknaden efter min lilla Plutt..
Bara väntar att få berätta de underbaraste nyheten för han!
JAG FICK LÄGENHETEN!!!
Yeeeaah.. Så överlycklig jag är!!!!1
Så himla fin är den! Mysig! Den har verkligen allt!
Öppna spisar (2st) o 2 fina kakelugnar! Högt i tak o stora fina gammeldags fönster!
Bara ÄLSKAR den redan! Lägenheten alltså!
Nu börjar nedräkningen, 20 dagar sen flyttar jag in!
Under tiden ska jag måla o tapetsera, på kvällarna efter blomförsäljningen!
Fan va glad o överlycklig jag är!
ÄNTLIGEN!!!
Trodde Aldrig jag skulle få den men de fick jag! Jippiii!!!!!!
Önskar jag kunde ringa o berätta nu, men de kan jag inte, jag får hia mig!
De bara bubblar av lycka i mig!

Varit o plantat lite i växthuset, vattnat lite. Sen åkte jag o hälsa på Fredrik o Tina, tog en fika. Så härligt o se dom så "nykära" o lyckliga fortfarande, över ett år sen dom blev ett par! Så glad för deras skull.
Träffade min andre hårt arbetande son Thomas idag oxå. Börjar synas på överkroppen att han är snickare, så fin så. Så fina barn jag har. Alla! o så stolt  jag är över dom alla! på alla sätt o vis!
Mina fina, vackra barn!

Nu ska jag bara slappa o njuta av mitt underbara välmående.

Älskar mitt liv just nu!

Tjingeling
Kramelikramar



Kommentarer
Postat av: Wiola

Sweety... så mysigt :) klart du ska ringa plutten ;) så mysigt o få berätta, ok ta det när ni ses :) mys o pys kramar o pussar Wiola

2010-05-29 @ 20:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0