Glad överraskning

Igår fick jag en glad överraskning!
Lotta A, min gamla väninna/granne adda mig på facebook!
Såsom jag har försökt hitta henne sen jag flytta ner hit till småland!
Så himla glad för det!
Idag ringde hon o vi prata massor, så himla kul!
Ska försöka ta mig tid o åka över o hälsa på henne eller så får ta sig ner till mig.

Kia, Potter o Bea åkte iväg till leklandet, efter Beas tandläkarbesök (rutinkoll)
Själv har jag städat o plockat undan lite, väntar på att dom ska ringa o säga att min bil är klar så jag kan hämta den o åka bort till växthuset.
Igår kväll åkte jag Kia dit o kollade till blommorna o OJ va dom växer så de knakar!
Se själva
  

Idag e jag GLAD! Verkligen jätte GLAD! Härlig känsla, trots alla gropar folk o fä försöker gräva åt mig, så lyckas dom inte! Jag mår toppen just nu. Livet kunde inte va så mycket bättre än så här o om några veckor flyttar jag in i mitt nya hem, bara längtar!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0