En toppen dag!

Vilken härlig dag de har varit idag!
Två underbara eterlängtade samtal, den ena ringde jag själv o den andra kom me bästaste nyheter!
Jag svävar på moln! i dubbel bemärkelse!!! Härligt!!!
Tyvärr vill jag inte berätta om dom här, än, men de kommer. Lovar!

Fast nu börjar jag bli nervös inför morgondagen! HUA!!!!
Ska till sjukan, vara där kl.14 o vara fastande från kl.8 på morgonen. De gör mig inget men RÖKAT!!!!
HJÄLP!!!!!!!!!!! Jag lär ju INTE va go o tas me under dom timmarna!
Ska in o göra Gastroskopi! Få slang nerkört i magen! Bli tvingad att svälja en TJOCK ÄCKLIG slang!
Jag som inte ens kan svälja en hel alvedon! o dom e ju trots allt små! Får dela på dom!
USCH o FY!!! Hoppas de går bra, i värsta fall blir dom tvungna att söva mig, de fick dom sist o de vill jag verkligen inte för jag har ju svårt o vakna till liv efteråt. Vill verkligen inte bli liggandes på sjukan!
Så snälla, håll era tummar så de går bra i morron!

Jag är så glad över dagens händelser o telefonsamtal! Bara njuter o svävar på små härliga rosa moln.
Jag får tänka på de i morron när jag ligger där o ska försöka tvinga mig själv o svälja slang helvetet!

Nu blir de "Lyxfällan" o sen bara slappa o försöka låta tänka på morgondan.

Tänk va lite som kan förändra ens tillvaro! Otroligt!

Tjingeling
Kramelikramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0