Bad Luck..........?

Sitter här o försöker tänka positivt men nu börjar oron o tvivlet knaga sönder mig invändigt!
Allt började när jag körde förbi min "blivande"-hyresvärd o han kom med sitt dråpslag!
"Eventuellt att min systers dotter ska hyra huset, OM hon kommer in på de proggram hon har sökt med sina dåliga betyg"
Snacka om att ens hela värld rasa igen!
Så VAD gör man, Jo försöker bibehålla hoppet inom sig i allafall, men min dag blev förstörd direkt.
Kom hem till Kia o satte mig framför datan o kollade blocket direkt, ringt på en massa o ska ev. åka o kolla på ett i morron. Kan ju som sagt inte sitta med armarna i kors o vänta o inget göra.
Så NI som gottar er åt mitt eländiga liv, gotta er riktigt rejält nu, för snart e jag på topp igen! Förbi er med hästlängder!
Som tur är så är man stark som person!

Nu blir de o glo lite på tv o sen nanna kudden o hoppas på en ny bra vecka

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0