Av o på väder

Vilket väder!
Just nu vräker regnet ner o solen lyser samtidigt!!!

Angående min blogg från igår, om Jerry Springer, jag VET att de är skådespelare, men DET finns ju såna förhållanden, överallt på denna jord.
Va jag mena med inslaget är ju följande;
Vad gör att vissa människor accepterar o godtar att bli nertryckta i skorna?
Vad som gör dessa "monster" till vad dom är?
Ja usch ja, de är ett ämne som man nog aldrig kommer o kunna få nå rätt svar på, för alla är vi ju så olika på många sätt o vis.
Jag personligen skulle aldrig nånsin mer tillåta mig själv att bli "styrd" av nån annan människa i ren skär rädsla.
 Slut på diskussionen.

Nu iväg till växthuset en sväng o passa på o ta en långprommis me Bobo i skogen. Nu behöver jag nog inte plocka bort ett antal fästingar efteråt, för jag köpte fästing spray åt han idag o ska spray på innan promenaden.

Tjingeling
Kramelikramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0