Positiva vindar på väg in....

Idag har varit en bra dag!
Trots läkarbesök i morse, glädjebeskedet va i alla fall att blodtrycket hade blivit normalt, jämfört för en vecka sen då den låg på 163/95 till dagens 135/80!! Yeaah va glad jag blev, samt att "biljudet" från hjärtat fanns inte o EKG:et va helt normalt. I morron ska jag ta massa blodprover, hua, bara hatar det, men här ska "Emlas".. 
De bästa va när jag skulle betala, så hade jag redan uppnått till "Frikortet"!
Vilken härlig start på dagen!
Inte blev den sämre av att jag fick ett samtal från en kär gammal vän när jag väl kom hem,
med glada positiva besked!
Mitt liv börjar ordna upp sig, äntligen!
Lilla "Plutt" va förbi oxå, stackarn har de inte lätt nu, men men, som man bäddar får man ligga, heter det ju.
Han har ringt 3ggr redan idag, undrar om han ångrar sig? Lite sent påtänkt nu.
Älskar mina barn, dom betyder allt för mig!
Dom e bara så stora nu så Mamma behövs inte i samma grad som när dom va små, puhuu, men är så lycklig över att dom alla har ett bra liv o har artat sig så himla bra. Så STOLT över dom alla.
Nu får de bli en kvällsprommis med Bobo så man ser nåt, här ute på landet finns ju inge gatubeslysning.

Tjingeling
Kramelikramar












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0