Hålla tummarna!!!

Nu gäller det att turen håller i sig!
Håller tummarna så hårt så blodet staannat.

Har jag turen på min sida så behöver jag inte flytta längre bort än andra sidan ån!
O får därmed stanna vid min älskade damm o naturen jag lärt mig älska så.
Likaså för lilla Bobos skull.
Det huset är rött med vita knutar, urgulligt gammalt torparhus med kakelugn, vedspis o lågt i tak.
Får besked om det dom närmaste dagarna, så snälla snälla håll era tummar för mig för allt vad ni är värda!

I morron åker jag o hämtar hem mina sticklingar o plantor, härligt, äntligen får man nåt att göra om dagarna!
Försäljningsplatsen är redan ordnat till sommaren.

Måste nog hålla med mina vänner, mig knäcker man inte så lätt!
De som inte dödar en de härdar en. (ooops, jag måtte vara starkare än stål, granit rent av, hehe)

Livet går ju vidare, den stannar aldrig upp. Inte jag heller.

Tjingeling
Kramelikramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0