Fredag...

Då va de fredag igen då, Let´s Dance semifinal, hoppas Willy går vidare ;)  han e ju stört skön filur.
Sen att han inte e världs bäst på att dansa men han bjuder på sig själv gubben.

Bobo fick en ny leksak idag så de är full rulle på han nu, riktigt kul har han med den.

Som sagt, jag är åter igen SINGEL!!!!!!!!!!
De va FÖR bra för o va sant, men men..
Har mått värre än värst men de börjar gå över, vi är fortfarande vänner, inge bråk o så o mer sskriver jag inte om det.

Så nu blir de lite pizza o en öl i all enkelhet, blev ju utbjuden men tackade nej för de lockar mig inte ett dugg, krogliv. Är hellre hemma o mår bra.
Har ju min "lilla" Bobo som sällskap, o de finns ju telefoner så känna mig ensam behöver jag inte, OM jag inte vill det.

På torsdag åker jag iväg o hämtar mina sticklingar o plantor, sen har man fullt upp.
Ska bli så härligt att ha nåt att göra om dagarna. Ser verkligen framemot det.

Tjingeling
Kramelikramar

Kommentarer
Postat av: Yasumi

Skönt att du verkar börja må bättre! ^_^

En dag i taget..



Pusu ja hali!

2010-03-19 @ 21:30:23
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0