Va säger man?

Livet e bra snurrigt mellan varven, men va gör väl det när de rör på sig ;)

Man blir aldrig klok på HUR vissa människor ÄR!
o att man ALDRIG lär sig!

Over and out. End of story.

Gör inget för jag mår bättre än bäst i alla fall.

Hade ju i alla fall en riktigt kul o mysig o härligt underbar tid en hel månad, där finns inget att klaga på, sen att personen i fråga visade sig vara precis så genomfalsk, feg o ett kräk till karl, förlåt förklädd kärring, de visste jag ju redan innan så va gör väl det. Bra juni månad va de i vilket fall som helst.

Nu ska jag bara njuta av min frihet o singelliv fullt ut.
Leva varje dag fullt ut med ett leende på läpparna o skadeglatt tänka på vilket helvete han måtte ha just nu med sin Skräcködla.

Den som kom på detta att "Hämnden är ljuv" så rätt den hade. hihihi.. för de är den!

Tjingeling
Kramelikramar 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du snackar om att hämnden är ljuv.

lite anar du kanske att du har själv ouppklarade affärer med oskyldiga offer.

Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge och du kommer att få, va så säker.

Inget hot, bara löfte

2010-07-20 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0