Svettigt värre...

Vilken tuff dag de blev, men härlig ändå.
Stängde vid 2 o kopplade på bil-trailen o åkte till Kalmar för o hämta farsans bil, fick hjälp av kille som ex-svärsonen fixa fram, sänder tusen tusen tack till honom för hjälpen, när vi väl hade fått på farsans bil på släpet så frågar Jonas "Var har du spändbanden?" o jag bara stod o gapade o såg ut som ett frågetecken "VAD för nåt?"
Såna hade jag inte med mig så de va bara o haka loss släpet o köra som en blå-dåre tillbaka till Nybro o hämta dom, i denna värmen oxå o syrran som åkte me o va tvungen att dra upp sin ruta för de "Blåste rakt i örat" suck säger jag bara, jajaja, bilen blev fastsurrad o klossat o jag begav iväg till Påryd med ekipaget.
Allt gick jätte bra tills jag kom fram till motorvägen o gasade på, OJ o HJÄLP säger bara, Snacka om att de börja kränga o vobbla hej vilt, trodde verkligen min sista stund va kommen, lyckades till slut få ner farten o sen gick den fortsatta resan i 50-60km/h, fast lite kul hade jag när alla stressade semesterfirare fick snällt köa bakom mig, hahahaa, för dom kom ju inte förbi, heheheee... Nu står farsans bil här på macken i alla fall.

Fick celebert besök idag, i morse vid blommorna, hihi, fick ju lite svar på  alla mina frågetecken, alltid nåt.

Nu ska ta mig en skön dusch, iskallt vatten ska de va o sen ska jag bara slöa o slappa.

De bästa av allt, jag får sova HUR länge jag vill i morron bitti! (garanterat så lär jag vakna vid 6 som vanligt)


CARPE DIEM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0