Överrasknigarnas dag...

Vilka helt unnderbara överraskningar denna dag har haft för mig!
Jag svävar högt i de blå o är bar SÅ lycklig just nu!
De började med att morsan o farsan kom körandes till blomförsäljningen, syrran i släptåg.
Så kul o se dom, krama om dom o prata om allt o ingenting. Dom sover hos syrran :( fast jag förstår dom för jag e ju borta o jobbar från ca 7.30-18.30  ibland hinner klockan bli långt över 7 på kvällen innan jag e hemma som ikväll. Helt slut men va bra de har gått idag!

Den andra överraskningen är att Kia, Potter o lilla Bea kommer hem idag! Ska bli SÅ härligt o krama om lilla Shiiit-ungen. Längtat som bara den efter henne!

Sen har jag lite hemliga project på gång men de tar senare när allt är klart. Ska bli så spännande o kul, hoppas jag.

Jag fortsätter me mitt underbara härliga ärliga liv me stora steg o bara njuter av det.

CARPE DIEM (mitt nya avslut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0