Härliga tisdag morgon

Så skönt att de e lite svalt efter all den tropiska värmen som varit den sista tiden.

Uppe med tuppen, som vanligt, men pigg o glad för det. Somnade som vanligt långt före 22 igår. Blir väl lätt så när man sliter hela dagarna, i värmen, från tidiga morgon till sena kvällar. Blommorna tar all min tid, har inte ork till nånting annat just nu, men jag klagar inte, trivs med mitt liv. Ju mer jag har att göra ju bättre mår jag.
Konstig prick man är, hihi..

Idag öppnar jag lite senare, måste fixa med lite annat först, sånt man inte hunnit med o lite annat.

Kollade runt på olika hundpensionat igår o ringde till några, attans vilka priser dom tar! Planerar ju för lite semester o hade tänkt ta ledigt från lilla Bobo med men de ser inte ut o bli så, så han lär ju få följa med. Vi får se.



Nu blir de duschen o fixa i ordning sig o åka iväg o fånga dagen CARPE DIEM

Tjingeling
Kramelikramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0