Fredagsmys..?

Visst blir de det, fredagsmys fast man e ensam. Behöver lite vila, lugn o ro, så jag va faktiskt förbi bolaget o köpte mig några cider o öl. Lite törst-släckare...
o de bästa av allt, ÄNTLIGEN har jag fått HUR många tv-kanaler som helst, tihii, så de kommer bli svårt att välja VAD man vill titta på, hihi....

En dag kvar. Ska bli så skönt att slippa allt va blommor o amplar heter till nästa år.
De har gått bra trots allt, vädret som va emot en o allt annat me i början, så jag klagar inte.

Älskar sommaren o solen men tamefan inte soleksemet! Suck säger jag bara det!
Inte ens skyddsfaktor 30 hjälper! Är inte de hemskt så säg.
Jävla SLE!!! Stunder som denna HATAR jag den! Jag som äslkar sol ska egentligen gå i långärmat o sitta i skuggan hela tiden! Fast dom senaste dagarna har man ju sökt sig till skuggan, varit som en kokgryta o sälja blommor!

Ikväll ska jag bara slappa, må bra o bara vara.
Ta mig ett skönt fotbad o svalkande dusch när solen har gått ner först.

Längtar till i morron! Av många orsaker!
o på söndag får jag sova ut på morgonen, härligt!

Älskar mitt liv just nu!

CARPE DIEM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0