So Happy again..

Blev väckt i morse kl 7 av en kall blöt nos. "lilla" Pax ville bli utsläppt av mig, husse satt i köket o fikade ;)

Jag måste nog Sveriges mesta "Blondi".
Igår kom jag underfund med att jag hade betalat SAMMA elräkning 2gånger!!!
Kan va mer vimsig än jag??!!
Jaja, de va bara lyfta luren o ringa, skämmas lite, satt här pion röd i ansiktet, men som tur är så såg ju inte dom det. Så nu väntar man på att få pengarna tillbaka betalade, förhoppningsvis har jag dom på fredag.
Inte undra på att mina beräkningar inte höll, tihii...

Älsklingen har bara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kul åt mig! men de bjuder jag på ;)

Idag ska jag hälsa på en väninna, som tur är så snöar det inte, inte just nu i allafall.
Vovvarna får snällt va ute i hundgården så länge, för nu e jag trött på deras "små bus-trick" hemma själva.
Dom SMÅ hittar alltid på en massa hyss så fort man lämnar dom hemma ensamma, även om de bara rör sig om en halvtimma, så nog attan har dom hittat på nånting, så jag får spelet o får städa efter dom.
Så idag ska jag INTE tillåta det. Mår ju så bra just nu så idag vill man inte få nå "spel"..

Ha en bra dag alla.

Tjingeling
Kramelikramar

Kommentarer
Postat av: Yasumi

Vimsiga, älskade du! <3

2010-01-22 @ 07:03:52
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0