Fredag igen då

Gubben på jobbet,
hundarna vilar,
själv sitter jag med morgonkaffet o försöker lista ut hur få denna dag o gå?

Långprommisar med vovvarna

o sen ner till vedbon o hugga ved kanske..

Eller bara slappa i soffan framför tv:n?

Igår va ingen bra dag/kväll
Va inte riktigt på humör men blev ofantligt glad när mobilen ringde o de va söta fina Ramona.
Sen kom gubben hem först efter 6, trött o hungrig så efter en sen middag så somna han i soffan,
ca 1,5tim hann jag umgås med han igår, ha nån att prata med, inte fick jag liv i han heller när
jag skulle gå o lägga mig vid 2 inatt, så jag la på han en filt o gick o la mig ensam i stora sängen,
inge kul alls :(

Inte kul alls de här o va så förbaskat fattig jämt!
o inte blir de nån bättre nästa månad heller!
Räkningarna hopar sig o dimper ner nya varje dag, suck.. :(
Hjärncellerna jobbar på högvarv hur lösa situationen denna månad..
Som vanligt med andra ord, BLÄÄÄÄÄÄH....
Blir alltid EN räkning som man får ta nästa månad!
Vore så jäkla UNDERBART o komma ikapp nångång!!!!!!!!!

Äsch, nu ska vi inte deppa,
De e ju FREDAG (hahahaaa, en dag lik alla andra men kan väl låtsas)

Tjingeling
Kramelikramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0