??!!!

Fy fan säger jag bara!
men men skam den som ger sig!

Nu blev man av med satellit-kortet, allt för att jävlas med mig,
men som sagt,
jag klarar mig, fixar en ny!

Tänk va allt ska jävlas,
man prövas verkligen i allt,
men men...

Är inte beroende av tv så de klarar jag o som tur är så kan man faktiskt se på tv via datan!

Fast ser man på de här från ett annat perspektiv så blir de ju mer kvalitetstid med älsklingen ;)
Är ju inte helt fel precis.

Ikväll ska jag åka o va barnvakt åt lilla Bea, Kia skulle gå ut o fira sin födelsedag i förtid ;)
tillsammans med Potter o Sanna som fyller år samtidigt (om några veckor!)

"De som inte dödar en, de stärker en"
så sant som sagt!

Ha en bra helg alla

Tjingeling
Kramelikramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0