Dålig på uppdatering

Ja man har varit lite dålig på uppdatering,
men kanske beror det på att man inge viktigt har att skriva om.

Idag har jag möblerat om i vardagsrummet,
i brist på annan nyttig sysselsättning.

Hundarna e i hundburen ute, (vi har ju älsklingens vovve här me nu, en rottis tik på 9år)
så de e o dammsuga varje dag, hon fäller ju som fan! :(

Älsklingen e på jobbet.

Känner mig rastlös,
vill att våren kommer NU!
så jag kan börja me mitt växthus!
Bara längtar till dess!!!!

Lite lessen i ögat har man vart,
sakaer jag inte tänker ta upp här,
plus att telefon förblir så tyst, TYST!!!!!
bara min lilla mamma som ringer en gång varje dag.

Ska bli så skönt att få igång hemtelefonen igen nästa vecka!
De e ju dyrt o ringa till mig nu mobilt.

Nähepp, klä på sig o ta vovvarna på långpromednad.

Tjingeling
Kramelikramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0