2010

Julen o nyåret kom o gick,
julen firade vi nere hos Ramona o Mike,
jätte trevlig o mysigt, t.o.m min Plutt va med.

Nyåret firade vi hemma i lugn o ro,
åkte till Nybro så Bea fick se nyårsfyrverkeriet vid kl 17

Året hade ju kunnat sluta o börja bättre än de har gjort,
på nyårsaftonen kom plutten hem o berättade att hyran INTE alls va inbetalt!!
Visst va den det, fast till FEL konto!!!!!!!!!!!

Jämmer o skri vilken panik!!!!!!!!1
Så idag har jag lekt detektiv för o ta reda på tel.nr o adress till dom,
(mina gamla hyresvärdar) så dom kan ge mig pengarna tillbaks,
men SUCK, får inte tag i dom!!!!!!!!!!!!!!
Dom svarar varken hemma eller sin sommarstuga!!!!!!!!!!!

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag som va så glad o lycklig för att ÄNTLIGEN ha kommit ikapp alla mina räkningar o skulder, o de här e tacken!!!!!!
Suck va livet känns så jäkla orättvist!
VARFÖR SKA ALLTID JUST JAG DRABBAS AV SÅN HÄR ENORM OTUR????


Kommentarer
Postat av: Yasumi

Hoppas det löser sig för dig gumman!

Jag håller tummarna!



Puss!

2010-01-05 @ 07:55:06
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0