Tisdag hela dan

Snacka om att jag är så trött på allt snö!!!
Detta eviga skottande!!!!!
SÅ TRÖTT på skiten!!!!!!!!!

Ja va har jag gjort mer än skottat snö idag då?

Tagit 2 långprommisar med hundarna, tvättat o städat.

Vill börja med blommorna nu! Få nåt att göra om dagarna!
Va upp till grannen o jag får hyra hans uthus med värme o kanon bra lysrör o med stora fönster!!!
Han får en slant eller blommor sen.
Han är bara så snäll den gamle gubben. Hjälpte han o skotta hans tomt oxå idag, så han tar sig till vedbon med sin rullator o ner till brevlådan.

Har många tankar o funderingar o vet varken ut eller in, än.
Försöker se tiden an o se hur allt blir eller inte.

Lite jobbigt med allt strul som är just nu.
Men men, vad vore livet utan motgångar??

Fast nu ska ut o försöka slå bort isen på trappan.
Halkade o slog min sedan förut onda armbåge nyss när jag hämta in tvätten.
Fasen va ont de gjorde!! Gör än men måste ju få bort skit isen så jag slipper halka o slå ihjäl mig på den!!!
Nå vidare hjälp får man ju inte av sin så kallade sambo som aldrig är hemma mer än tidigast 6 om kvällen, OM man har tur vill säga! Han är en väldigt UPPTAGEN man!!
Nu ut o greppa tag i spaden o försöka slå bort skit isen!!!!

Tjingeling
Kramelikramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0