Tårar, till vilken nytta?

Varför kan inte livet vara okomplicet för?

Suck va lessen jag är nu.

Kanske överreagerar jag,
vad vet jag,
men denna känsla är hemsk!

Så ENSAM som jag känner mig nu
Har jag ALDRIG kännt mig förr!
ALDRIG!

Fast o trots att "allt" ska va så bra på "ytan".

DET ÄR DET INTE!

Jag ÄR INTE bitter!
Bara så osäker o rädd!

Rädd för att min nyvunna kärlek som jag mår så bra ihop med,
trivs så bra med,
har som facit att jag förlorar ALLT det som betyder mest för mig!
MIN FAMILJ!

Han ÄR ju snällare än snällast!

Varför kan ingen mer än jag älska han???
Tycka om?
Se bakom hans "skojfriska"-fasad av råa skämt.
Snällare finns ju inte!

o han älskar mig, låter mig vara precis den jag är,
accepterar mina humörskiftningar, allt.

VAD SKA JAG TA MIG TILL???

Vill ju inget annat än att ha ALLA, precis ALLA jag älskar nära mig,
Måste jag välja?

Ja de måste jag!

Jag vill inte förlora det som mest för mig i mitt liv.
Mina barn.

Dom betyder allt för mig.

Gör allt för deras skull.

Så Seija,
gråt inatt,
töm dig helt,
bygg tillbaka muren o släpp aldrig nånsin nån igenom den!

Gråt inatt.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Stå på dig tjejen!

Vet inte hur gamla dina barn är men av egen erfarenhet så handlar just detta bara av svartsjuka/rädsla från dina barn, att förlora sin förälder till nån av motsatt kön.

Ge inte upp!

Du skriver så otroligt medryckande och härligt.

Håll nu humöret uppe och ge inte upp din kärlek!

2010-02-04 @ 22:57:24
Postat av: Yasumi

Du ska absolut inte välja, välkomna din familj som alltid.

Väljer -dom- bort dig, då är det deras val, men du ska inte välja gumman!

2010-02-05 @ 08:46:37
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0