Segt o tråkigt...

Tänk va påverkad man blir av vädret???!!!

Disigt, grått o kallt ute idag, brrr...

Tur man har nånting kul att se framemot idag i alla fall.

Ska hem till Kia, hon o Sanna har bjudit oss, sina morsor på
"Mor o dotter"- fredagsmys idag..

3 rätters middag o lite vin är utlovad, ska bli så härligt o få umgås.

Fast de blir ju redan vid 2-3 på dan, men va gör väl det,
blev lovad att ta med mig "doggy-bag" hem till älsklingen,
fast jag lär nog äta upp de me sen, hahahaaa,
har ju kommit ini nån hemsk "ät, ät, ÄT" period just nu,
så snart ser man väl ut som ett muffins, hahahaa..

Ser verkligen framemot o få åka iväg, redan nu!
För nu känns allt bara piss o skit för tillfället!

Men jag måste sitta här snällt o vänta in posten, o den fan kommer ju aldrig före 2!

Stunder som denna så önskar man sig just det jag föraktar mest!
Miljoners miljoner med pengar o tillgångar!!!
Så man slapp vända o vrida på vart enda öre som man ju alltid har fått o får göra,
för o klara av vardan!!!!

Finge önska mig nåt, så skulle de va EN hel månad UTAN räkningar!!!!!
Få använda sina pengar precis till vad somhelst o bara njuta av livet UTAN räkningar!
Bekymmer o oro över morgondagen!

DET vore mys-toppen-etta på listan direkt!!!!!!!

Fast nu kallar disken på mig, o sen står dammsugarn o skriker på mig oxå, SUCK...

Tänk om man blivit född till kille istället!
Sluppit alla "kärring"-måsten!!!!!!!!!!!
Hade vart nice som fan ju, men men..

Ha en trevlig helg alla

Tjingeling
Kramelikramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0