Ny vecka igen då

Första dan närmare våren...

Helgen har varit lugn o fin,
kollade på melodifestivalen i lördags via internet,
o pratade med återfunna lilla Inkan i telefon hela tiden.
den förbannade digitalboxen funkar inte än!
Sitter just nu o väntar på att Telia ska ringa upp,
så man får veta va fan dom har strulat till IGEN!!!
Helt otroligt egentligen att JUST JAG ALLTID ska drabbas av strul med ALLT tekniskt!!!
Bara hoppas på att tv:n hoppar igång idag.

Träffade underbara Thomas, min son i fredags hos Kia,
Så lycklig för hans skull, tänk att han får fastanställning fr.o.m mars!!
Han visade stolt upp "billjudet" han köpt o skulle installera i sin bil.
Min duktiga underbara son!

Nu ska jag diska o plocka upp lite,
sen åker jag till Kia o hjälper henne med hennes hem,
hon ville ha hjälp med inredning.
Ska bli kul.

Ha en trevlig måndag

Tjingeling
Kramelikramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0