mitt i veckan..

Igår va en slö dag, orkade knappt gå ut med hundarna,
sov bort mest hela dan, va jätte dålig.

Idag känner jag mig bättre, än i alla fall, hoppas de håller i sig o inte blir som igår,
att man däckar runt lunch..

Sambon kom hem runt 4 o vi åkte iväg o handla, fast jag satt kvar i bilen, orkade inte gå med till affären.
Igår tog han hem tvättmaskinen o han koppla in den nu i morse innan han åkte,
så nu vet man vad man ska göra idag då..

Teza ringde igår morse o vi pratade säkert i över 1 timma om inte mer, va så skönt o få prata ur sig.
Tack stumpan.

Sen på kvällen pratade vi massor, sambon o jag o de kändes bra.

Vi höll skrattande med reklamen som gick för nåt år sen på tv,
den där familjen sitter i bilen o tanten säger "Oj va kaffe sugen jag är"  vid flera fikaställen utefter vägen o gubben bara kör vidare tills allt brister för tanten o hon skriker "Stanna då! Jag vill ha kaffe nu!" o gubben lugnt o stilla "men älskling, varför sa du inte att du ville ha kaffepaus?"

Vi kärringar, vi lägger fram våra önskningar lite fint o hoppas på att gubbarna ska fatta vinken, men si de gör dom inte för dom e för enkelspåriga o vill ha klara/tydliga riktlinjer.

De e nog så har jag kommit fram till.

Fast nu är jag less på all snö, vinter o kyla!!!
Nu vill jag att våren kommer med dunder steg!!!!!!!
Vill få upp mitt växthus o få börja med mina blommor!!!!!
Få nåt att se framemot om dagarna!
Less på att ingenting ha att göra!
Mer än hushållsarbete!!!!!!

Så nu ska jag ropa in VÅREN!!!!!!!!!

Tjingeling
kramelikramar


Kommentarer
Postat av: Teza

Hi hi gillar ditt sätt at skriva det är så klockrent =)!! Finns alltid här oavsett tid o rum.. Puss o kram på dig o hoppas att du snart får bli helt frisk från din förkylning..

2010-02-17 @ 09:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0